Silence.









Olieverf schilderij op doek
70 x 90 cm (december 2013)




Reacties

  1. Heel mooi Loes!
    Hoewel het een stilleven is, zit er toch leven in!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geschilderd, ik voel de stilte.
    Fijne kerstdagen en een mooi 2014.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een talent heb je toch?! Geweldig!! Lijkt me heerlijk om in uit te leven.

    Bedankt voor je bezoekjes.

    Een heel gezellig uiteinde en een sprankelend nieuw begin.

    Hartelijke groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou en de jouwe een goed 2014, vol gezondheid en gezelligheid, inspiratie en creaties, maar vooral Liefde en Licht!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y ha estado un regalo visitarlo, te invito a ver el mio, y esta semana encontraras trucos para hacer una limpieza ecológica del baño que espero te sea útil. Espero tu visita y si no eres seguidora me encantarías que te hicieras y así compartir nuestros blocs. Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je een kunstenaar Loes

    Esatto
    Lieve groet Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts